RSS 2.0

Tidigare tog jag bara hänsyn till MSIE. Efter ett tag började jag även anpassa för Mozilla Firefox.

Nu tar jag sajten ett steg längre och anpassar även för Netscape och Opera. Netscape är bra på så sätt att den är kräsen och säger ifrån om man inte följer HTML-reglerna till 100%. Opera verkar vara ännu mera petig, och där kan jag inte garantera full funktionalitet i alla lägen.

Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
Kommentarer  I bloggen:  0   Trackbacks:  Trackback 
Om Bloggen:   Hemsida:
Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Twingly Blog Search
Links to this page

Länka hit

Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

Eller använd denna url: 





  Prenumerera med RSS