RSS 2.0

... ligger bakom mej.

Nu är kamerorna definitivt monterade och ledningarna nedgrävda. Dock måste jag göra om kameran vid Björken. Den hamnade för långt ner, vilket ger för flack vinkel. Man ser inte så mycket av blommorna, men istället mera av bakgrunden - vilket verkligen inte är meningen. Det är viktigt att värna om integriteten!

Jag blev tvungen att lägga på lite jord runt de planteringar som jag grävt runt varje kamera samt på några ytterligare ställen. Ta gärna en titt på layouten som är uppdaterad med dessa. Samma sak gäller de rännor där ledningarna ligger. Jag har dessutom sått gräs där, och även runt björken (syns på bilderna).

Massor av krokus blommar, samt även mina Näckrostulpaner (Altan). Vårstjärna (vit och blå)  blommar också. Några Scilla har börjat visa sig. Mina Triteleia växer däremot trögt. Alla Hyacinter är på väg och kommer nog att blomma inom ett par veckor. Två liljor har jag sett (skall bli mycket flera!).

Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
Kommentarer  I bloggen:  0   Trackbacks:  Trackback 
Om Bloggen:   Hemsida:
Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Twingly Blog Search
Links to this page

Länka hit

Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

Eller använd denna url: 





  Prenumerera med RSS