RSS 2.0

Idag har jag luftat gräsmattan. Den hade spår av mögel och det vissnade gräset låg platt och kompakt.

Nya bilder har ersatt gårdagskvällens foton. Det blir onekligen bättre om man slipper använda blixt...

Jag har även justerat skärpan på två av kamerorna. Detta får nog göras när det är mulet men inte alltför kallt. Det blir väldigt svårt att se på bildskärmen i solskenet.

Jag har ändrat vitbalansen så att den är låst vid "utomhus". Nu ser jag att det blir betydligt varmare färger.

Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
Kommentarer  I bloggen:  0   Trackbacks:  Trackback 
Om Bloggen:   Hemsida:
Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Twingly Blog Search
Links to this page

Länka hit

Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

Eller använd denna url: 





  Prenumerera med RSS